Wednesday 3 October 2012

10.03


Sziasztok! Ma elég zsúfolt napom van, nagyon sok mindent szeretnék elintézni, így már korán a nyakamba kaptam a várost, és jöhettek a teendők szépen sorban. Gyakran használom a telefonomat rendszerezésre, felírom mik a teendők, így véletlenül sem maradhat ki egy fontos dolog sem. Már annyira hozzám nőtt a telefonom, szinte mindent azon intézek, emailek, naptár, jegyzetek, facebook üzenetek, és persze megvannak a kedvenc alkalmazásaim is. Ezen a lenti képen éppen Mesivel egyeztetünk, non-stop online! :)

Heart It
Heart It
Heart It
Heart It

Outfit

Kabát / coat - Zara
Póló / T-shirt - F&F
Farmer / Jeans - Zara
Táska / bag - Mango
Cipő / Shoes - Bershka (régi)

11 comments:

  1. csini vagy:) az on-lineságod pedig abszolút átérzem... 3 hétig volt szervízben a telefonom, ne tudd meg mi kínokat éltem át:DD

    ReplyDelete
  2. Nagyon szuper ez a szett! :)

    ReplyDelete
  3. kár, hogy a táskából semmi sem látszik:( amúgy szerelem a kabó:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, ez a táska már számtalanszor szerepelt, ezért nem tartottam fontosnak, hogy megmutassam... De legközelebb majd figyelek rá! Keress rá bátran a blogban! ;)

      Delete
  4. Panni, imádom a stílusodat, mindig szuperül nézel ki!! Komolyan mondom, hogy még nem láttam olyan összeállítást Tőled, ami ne lett volna klassz! Csak így tovább!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nagyon kedves vagy, ez nagyon jól esett, köszönöm! :)

      Delete
  5. Tetszik ez a laza stílus! Milyen alkalmazások a kedvenceid? Tudsz nekem mondani egy jó naptár alkalmazást? Mert én is eléggé rákattantam ezekre! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Facebook, az ébresztőóra és a jegyzet mellett csak két alkalmazást használok: az egyik jelzi, hogy igyak, ez nagyon hasznos, mert így jó a közérzetem egész nap, a másik a Shazam. :) Naptárat inkább a laptopon használok, de úgy hallottam, hogy vannak jó naptár alkalmazások mobilra is.

      Delete
  6. Kedves Panni! Úgy látom egy-egy extra felső vagy kiegészítő mellett mindig ott vannak nálad is az alap darabok. Ezeket én is nagyon szeretem. Itt konkrétan a cipőre gondolok. Hasonlót a Deichmann tavaszi/nyári kollekciójában láttam idén. Most fehérben is beszereztem kínaiból, meglátjuk tudok e rá vigyázni. :)Nagyon tudok azonosulni a stílusoddal, én is hosszú barna hajú vagyok és nagyjából az árnyalat is stimmel. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik. Igen, ezek az alap darabok mindig jól jönnek! :)

      Delete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...