Monday 12 November 2012

New New New

Heart It
Heart It
Heart It
Heart It

Sziasztok! A mai posztban több új dolgot is viselek, amiket nagyon jó áron sikerült  megvásárolnom.
Ezt a szép őszi/téli szoknyát a New Yorkerben találtam. Nagyon sok szín közül választhattok (bézs, fekete, sárga, bordó), és az ára sem olyan borsos: 3990 Ft. Már régóta keresek valami melegebb darabot,  hiszen én télen is nagyon szeretek szoknyát, vagy ruhát viselni. A New Yorkerben, és az Orsayban is láttam még hasonló fazonú, melegebb, kötött szoknyákat, de érdemes figyelni arra, hogy minél vastagabb a szoknya anyaga, annál jobban erősít. ;)
A cipőmet a Tally Weijl-ben találtam, még ősz elején, 5200 Ft-ra volt leárazva. Tetszett ez a burgundi szín, szerintem nagyon feldobja az összeállítást. Most is megtaláljátok ugyanezt a fazont az üzletben, de más színekben, még az eredeti áron (kb 10.000 Ft, de nem emlékszem pontosan)!
Az övemet az ebay.com-ról rendeltem, annyira merész, és feltűnő darab, hogy egyből beleszerettem. :)
Végül a kabátomat is érdemes megemlíteni. 2999 Ft-ért vettem a Mango Outletben még ősz elején, és bár nem volt még hasonló fazonú kabátom, olyan kedvező ára volt, hogy úgy gondoltam érdemes kipróbálni. Végül nagyon megszerettem, jól alá tudok öltözni, és nagyon jól tartja a meleget.
Ennyi volt a rövid beszámolóm, az elmúlt hetek szerzeményeiről. Ti vásároltatok mostanában valamit nagyon kedvező áron? Esetleg a Joy napokon találtatok valami különlegeset?
Legyen nagyon szép napotok!


Heart It
Heart It

Outfit

Kabát - Mango Outlet
Ing - H&M
Szoknya - New Yorker
Cipő - Tally Weijl
Táska - Mango
Öv - ebay
Gyűrű - H&M

24 comments:

  1. Nagyon jó ez a kiscipő, a Deichmann-ba is van most egy hasonló, ha jól emlékszem elég kedvező áron, érdemes benézni! :)

    ReplyDelete
  2. hasonló (piros-bordó) magassarkút lehet venni a deichmannban is, 6 ezer forintért. nekem is van egy, bézs színűm. :)
    csinos voltál, mint mindig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! A Deichmannba majd én is mindenképp benézek! ;)

      Delete
  3. Az a cipő... OMG!

    ReplyDelete
  4. Nekem az öved tetszik a legjobban. Ha lehet kérhetek linket hozzá?
    Amúgy nagyon csini, de te nem fázol???

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt Debrecenben csodálatos napsütés volt és 13-15 fok. Igazi őszi idő. :)

      Delete
    2. http://www.ebay.com/itm/110965439352?var=410143373597&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Itt tényleg nagyon szép idő volt! ^^

      Delete
  5. A cipőd és a szoknyád nagyon tetszik. Meg nagyon klassz így a szett együtt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm Annus, nagyon aranyos vagy! :)

      Delete
  6. Nagyon csinos szett, és az öv.......!:) Nagyon tetszik a a hajad, hogy csinálod azokat a lágy hullámokat???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajsütővel szoktam csak a legvégét begöndöríteni... pár pillanat az egész :)

      Delete
  7. Nagyon csinos vagy, mint mindig! :)

    ReplyDelete
  8. Szia!
    Ma is nagyon csinos voltál :) Az a cipő álomszép! Nem csak színileg, de fazonilag is! Jó vásár volt, használd egészséggel, ahogy a szoknyát is :)
    Tudtam, hogy ismerős a szoknya, mert én is néztem, csak ahogy te is írtad vastag az anyaga és én pont csípőben és combban vagyok erős, így nekem előnytelen lett volna!
    További szép estét :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! Egy próbát azért megér ez a szoknya is, mert a többihez képest ez elég vékony anyagú... Ha látok valami hasonlót, majd megírom a blogban! :)

      Delete
    2. Én néztem, de sajnos nem, nagyon nem nekem :(
      Köszike, örülnék neki :)

      Delete
  9. Hűűű ezt a szoknyát meg kell lesnem a new yorkerben :) Bár félek nekem vékony lesz, mert fázós vagyok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy próbát megér! ;) Én is nagyon fázós vagyok, de vannak enyhébb napok, amikor elég egy ilyen is! :)

      Delete
  10. Nagyon szuper ez a zöld szoknya a bordó cipellővel! :) Nekem a legjobb zsákmányolásom a Joy-napokon egy bőr berakásos jeggings volt! :) Ha gondolod kukkants be hozzám: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/11/joy-napi-es-egyeb-szerzemenyek.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuperrr! Ezek most különösen divatosak! :)

      Delete
  11. Imádom a stílusod, Panni, annyira elegáns vagy mindig :)

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...