Friday 30 November 2012

Púderrózsaszín H&M ing

Heart It
Heart It

Sziasztok!  Ma újra kontybigyós posztot mutatok Nektek. Mindig jól jön, ha kevés idő marad reggel a hajamra. Egyszerű, gyors, tartós, és mindig ugyanolyan a végeredmény! :)
Az ingemet a H&M-ben találjátok az akciós termékek között, volt még szürkében is. Rábiggyesztettem a gallérdíszemet, és szerintem ettől  egy picit vagányabb lett. Nagyon megszerettem ezt a kiegészítőmet, szinte minden ingemhez felteszem. Nektek van? Szeretitek?

Alig vártam a hétvégét, olyan fáradtnak érzem magam, lehet ez az időjárás... nem tudom, de az biztos, hogy hétvégén pihi lesz, és forró csokis filmnézés! :) Akinek vásárolni támad kedve annak üzenem, hogy akciók vannak a H&M üzleteiben, a Stradivariusban, de az Orsay, C&A és a Promod üzleteiben is találni még egy-két akciós terméket!

Nagyon szép hétvégét Nektek, és ne felejtsetek el szorítani Mesiéknek!!! Hajrá, hajrá!


Heart It

Heart It
Heart It

Heart It
Heart It


Outfit

Kabát - Mango
Zakó - New Yorker
Ing - H&M
Cipő - Zara
Faremer - Zara
Táska - Mango
Fülbevaló - Tatuum
Karkötő - Mango

15 comments:

  1. nagyon csini voltál! és jól áll a konty is :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon csinos :) Mennyibe került ez az ing? Mert én is ilyenre vadászok, majd benézek akkor H&M-be :))

    ReplyDelete
  3. nagyon szép az ing, meg a fülbevaló, és a hajad is :)

    ReplyDelete
  4. nagyon csinos vagy mint mindig. azon gondolkoztam, hogy tudsz mindennap magassarkúban létezni, nekem nem menne :D

    ReplyDelete
  5. Nagyon csini a mai outfited! A kontybigyót én is használom én nagyon hasznos, ha nincs időm és ötletem a hajamra. Mesiéknek sok sikert kívánok, már nagyon várom az új összeállításait..

    ReplyDelete
  6. Nagyon csini vagy! :) Igazán tetszik a fülbevalód! :)

    ReplyDelete
  7. Nagyon szuper összeállítás! :)

    ReplyDelete
  8. Annyira jól áll így felcsavarva a hajad! :) Imádom! :)

    ReplyDelete
  9. Szia Panni :)
    Már tegnap meglestem a bejegyzést, de mivel annyi csuda jó dolog van rajtad, így meghagytam a bejegyzést írást mára.
    Mint mindig most is nagyon csinos vagy! Tetszik a gallér díszed, eddig valahogy nem esett le, hogy levehető :D De most végre felfogtam és azt kell mondanom, HŰ!
    Nagyon tetszik az inged. Szeretnék egy ilyen színű felsőt, így szerintem ma bemegyek a H&M-be és meglesem nekem, hogy áll!
    A fülbevalód is nagyon, nagyon jó és a gyűrű is oltárira tetszik. És a karkötő.... a kék az egyik kedvenc színem, így nálam nagyon nyerő!
    Én általában gyűrűket szoktam hordani kiegészítő gyanánt. Imádom ezeket a nagy köveseket! és mivel pici vagyok szerintem ennyivel elég feldobnom a szerelésemet.
    Nagyon jól áll a konty :)
    Szép hétvégét, jó filmezést :)Puszi :)

    ReplyDelete
  10. nagyon jó ez a szett, igazán csinos. a fülbevaló pedig szerelem :)

    ReplyDelete
  11. szia Panni!:) nálatok még mindig ilyen meleg van?nálunk sapka és sál nélkül elindulni veszélyes.ismét nagyon csinos voltál:) puszi

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...