Sunday 5 January 2014

SUMMER HOLIDAY RELOADED ♡

Ebben az esős, borongós időben valahogy rábukkantunk a rég elfeledett nyaralós fényképeinkre. Olyan jó volt újra végiglapozni őket, s visszarepülni a forró nyárba, hogy arra gondoltunk, megosztjuk Veletek, mi minden történt velünk tavaly nyáron Görögországban. Szűk baráti társasággal, összesen nyolcan vágtunk neki a hosszú útnak, s tíz felejthetetlen napot töltöttünk Stavrosban, illetve a hozzá közel eső, csodálatos Ammoulianí - szigeten.
In this sad rainy weather we somehow found our old summer holiday pictures. It was great to see them again and fly back in the hot summer via the pictures, feel the sun and the sand again, so we decided to share them with you. With some friends we went to Greece on Holiday and we spent 10 unforgettable days there on the beaches of the Mediterranean Sea in Stavros and on the beautiful Ammoulianí Island.

A csodás Ammoulianí - sziget. Házigazdáink javasolták ezt a filmbeillő helyet, ahol tényleg kristálytiszta a tenger, gyönyörű az ég és fantasztikus a kilátás - a környező bárokból pedig klubzene szól. Gyönyörű hely, talán a legszebb, amit valaha láttam. Bár szálláshelyünktől körülbelül 1 - 1,5 órás autó-, s további félórás kompút vezetett a szigetig, többször is visszatértünk, tényleg fantasztikus!
The beautiful Ammouliani Island. Our Greek Friends suggested this beautiful place to visit, where the sea is crystal clear, the sky is wonderful and the view is amazing – with club sounds coming from restaurants nearby. This beautiful place was a little far from our hotel: after 1-1,5 hours by car we had to take a ferry which took another half an hour, but it worth it. It is fantastic.

Miután a komp megérkezett, lovasszekérre szállva jutottunk el a sziget egyik végéből a másikba, ahol az utolsó képen is látható csodaszép látvány fogadott minket.
After the ferry arrived, we had to jump on a cart that took us to the other side of the island, where we saw this amazing view you can see on the last picture.

Panni a fent említett sziget egyik bárjának teraszán. (A képen EBAY fürdőruha, H&M fülbevaló, TALLY WEIJL rövidnadrág, INVUU LONDON karkötő és H&M gyűrűk.)
Panni in a coctail bar on the beautiful island mentioned above. (Wearing EBAY bikini, H&M earrings, TALLY WEIJL shorts, INVUU LONDON bracelet and H&M rings.)

Ammoulianí - sziget - A társaságunk nagy része jó úszókból állt, Berti, Balázs, Tomi és Lini elég messzire is elmentek, búvárkodtak, felfedezték a tenger világát. Mi inkább a napozást, olvasgatást, beszélgetést választottuk, nem szívesen merészkedtünk a több méteres mélységbe. Szerencsére a többiek rengeteg érdekes felvételt készítettek a mélyebb részeken, a víz alatt is - ezeket esténként rendre visszanéztük :)
Ammoulianí Island – Most of us can swim well, Berti, Balazs, Tomi and Lini dived far in the sea with cameras and took fantastic pictures and videos. We prefered reading, tanning, chatting on the beach, while they were away. We could see everything they saw in the safe hotel room too. :)

Team Style and Blog

Amikor nem a tengerparton sütkéreztünk és pihentünk, elmentünk kicsit felfedezni a várost. Stavrosban fent a hegy tetején van egy étterem, ahonnan gyönyörű a kilátás, úgyhogy úgy döntöttünk, meglátogatjuk a helyet. Már a látványért megérte felgyalogolni! :)
When we didn't lie on the beach, we went on sightseeing. There were a restaurant on the hill in Stavros, where there is an amazing view of the city and the bay, so we decided to visit it. It was worth it.

A part mentén is rengeteg hangulatos éttermet, kávézót és koktélbárokat találni, ahol főként helyi specialitásokkal várják a turistákat.
There were a plenty of  great restaurants and coctail bars next to the shore where we could try the local Greek specialities. Luckily, we checked out many of them and ate excellent dishes that we can't even find here in Hungary.

Mi azonban abban a szerencsés helyzetben voltunk, hogy szálláshelyünkön házigazdánk, Pepe saját készítésű specialitásaival vezetett be minket a görög konyha rejtelmeibe. Rengeteg finomságot készített nekünk, s nemcsak a főzésnek, de a tálalásnak is nagy mestere volt. Mai napig Pepe utánozhatatlan tenger gyümölcsei rizottójára vágyunk, fantasztikus volt!
The best food we’ve tasted was at the house we stayed. Our kind host Pepe was a chef and took us into the mysteries of greek kitchen. Ha prepared and made lots of delicious meals and he always made them look fantastic. We can’t wait to taste his fantastic risotto with the fruits of the sea. It was amazing.

Outfit - ajándék felső, BOOHOO szoknya, ZARA szandál, H&M táska és gyűrűk, INVUU LONDON karkötő. További részletek és képek itt »
Outfit - gifted top, BOOHOO skirt, ZARA heels, H&M clutch and rings, INVUU LONDON bracelet. More pictures and infos here »

Outfit - H&M top, TALLY WEIJL rövidnadrág, NEW YORKER, STRADIVARIUS és LROX karkötők. További részletek és képek itt »
Outfit - H&M croptop, TALLY WEIJL shorts, NEW YORKER, STRADIVARIUS, LROX bracelets. More pictures and infos here »

Outfit - ajándék top, H&M gyűrűk, karkötők és rövidnadrág. További részletek és képek itt »
Outfit - gifted top, H&M shorts, rings and bracelets. More pictures and infos here »

Outfit - H&M felső, ZARA szoknya, nyaklánc, szandál és táska, H&M gyűrűk, INVUU LONDON karkötő. További részletek és képek itt »
Outfit - H&M top, ZARA skirt, necklace, bag and heels, H&M rings, INVUU LONDON bracelet. More pictures and infos here »

9 comments:

1. Panni,az egyik képen csipke mellény van rajtad?:) ha igen, tudnál róla képet mutatni? ezer éve ilyet keresek :)

Replies
    1. Igen, a H&M-ben vettem kb. 2 éve, de nyáron is láttam hasonlót, szerintem idén is lesz! ;)
      Már viseltem egyszer régen egy outfitben is, itt meg tudod nézni >> http://1.bp.blogspot.com/-gIDaX4fhHLE/UBeQceJpNwI/AAAAAAAAEhE/Z31XrWFvbY0/s1600/6.jpg

Puszillak!

Delete
  2. Replies
    1. Nagyon szépen köszönjük, örülünk, hogy tetszik! <3 :))

3. Csodaszép képek,és gyönyörű helyek!
    Idén én is szeretnék eljutni Görögországba :)
    Köszi,hogy visszahoztátok picit a nyárt!

ReplyDelete
  4. Awww... csodálatos képek! :) Legszívesebben most azonnal indulnék nyaralni vhová! :D

5. Tetszenek a képek. A piros szoknyás outfit a kedvencem!

6. A képek nagyon szuper helyen járhattatok, teljesen visszaadják a képek a hanguatot!
    Bár mi tavaly Zakynthoson voltunk, egyszer mindenképp szeretnék eljutni Lefkadára is :)

ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...