Monday 13 April 2015

WEEKEND THROWBACK

Heart It

Sziasztok! 
Végre újra itt ... Ne haragudjatok, amiért az elmúlt héten egyáltalán nem jelentkeztem. Nagyon sokszor éreztem, hogy ideje lenne egy új bejegyzést készíteni, bele is fogtam több cikkbe, de egyszerűen nem ment. Vannak időszakok, amikor azt érzem, szükségem van egy kis szünetre. Nem szeretnék és nem is fogok mellébeszélni vagy mentegetőzni, sajnos nagyon rossz periódusom van most, úgy érzem fontos és nehéz döntések sorát kell(ene) meghoznom, melyek alapjaiban határozhatják meg a következő hónapokat, éveket. Sőt, tulajdonképpen az életünket. Egyelőre nem nagyon tudok beszélni a bennem kavargó dolgokról, de folyamatosan keresem a napos oldalt, s idővel biztosan fogok írni erről az időszakról is. Mindenesetre igyekszem aktivizálni magam és picit több időt itt tölteni, mert - bár most úgy érzem, kellett ez a rövid szünet  - már nagyon hiányoztatok :)

Tavasz. Már azt hittem, szőrme mellényben szenvedjük végig az árpilist, erre egyik napról a másikra huszonöt fok lett. Yippie! Imádom a virágzó fákat, a gyönyörű belvárosunkat és az erkélyen napozós - vizipipázós szombat délutánokat. A hétvégén nálam a kényelemé volt a főszerep, így egy könnyű pamut maxiruhát választottam kényelmes lapos cipővel. A fémes csillogású slipon mellé lemosható arany tetoválást és különleges gyűrűket választottam, s persze a derekamra kötöttem egy dzsekit is, azért délután már szükség lehet rá. Nektek hogy telt a hétvégétek? 
Legyen szép hetetek, sok - sok puszi: Mesi

Hey beauties,
Welcome back again ... I'm really sorry for neglecting you guys for more than a week. The fact is I didn't want to skip blogging at all and started many new posts recently, but couldn't even finish one. Unfortunately I'm having a hard time now: should make very important decisions in my private life and don't really know how to continue and where to go. I'm pretty sure that later on I'll share these things with you guys, but now I can't even talk about them or describe how I feel. Anyway, there's no need to worry, I'm still looking for the silver lining. And when I find it, you'll know straightaway :)

Spring. Such a beautiful season, I'm in love with cherry blossom trees, the atmosphere of our beautiful city and the amazing nature and sunshine around us. I also love comfy spring looks, so this weekend I chose a cotton maxi dress and sneakers to go out for a walk. Also tried my new temporary golden tattoos, such a gorgeous new trend, isn't it? How was your weekend guys?
Wish you an amazing new week.
Many hugs,
Mesi



Heart It
Heart It
Heart It
Heart It
Heart It

OUTFIT
PAMUT RUHA / DARKBLUE DRESS - GAP (megvásárolható itt / shop now here ››)
KÖVES NYAKLÁNC / STATEMENT NECKLACE - ALIEXPRESS (megvásárolható itt / shop now here ››)
ARANY CIPŐ / ROSEGOLD SLIPONS - STRADIVARIUS
TÁSKA / MINI SHOPPER BAG - ZARA
KARKÖTŐ / BRACELET - H&M
ARANY TETOVÁLÁSOK / GOLDEN TATTOOS - GOLDSKIN HUNGARY (megvásárolható itt / shop now here ››)
NAPSZEMÜVEG / SHADES - RAYBAN

PHOTOGRAPHED BY OLAHBERTI 


SHOP THE LOOK



22 comments:

  1. Szia Mesi!

    Nagyon csinos az új szetted!:)) Nagyon szép színe van a szájfényednek, lehet tudni melyik fajta/árnyalat ez? Köszi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szió!

      Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy :) Ez az YSL rúzsom, 07-es kódú Lingerie Pink, erősen lekopva :D :D

      puszillak!

      Delete
  2. Mesi, nagyon szép vagy mint mindig! De a mosolyod mostanában eltűnt, én nagyon hiányolom! Mindenesetre szurkolok, hogy sikerüljön jól döntened a nagy kérdesekben!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon édes vagy, köszönöm szépen :) Igen, mostanság kicsit szomorkás és depresszív vagyok, sajnos érzem én is és akármennyire is igyekszem,sajnos a blogbejegyzéseken is átjön. Tényleg azon leszek, hogy mihamarabb visszatérjek teljes mosollyal, és nagyon jólesik, hogy biztattok. Rengeteget segít, tényleg köszönöm! puszillak

      Delete
  3. Szia Mesi :)
    Aranyos kis szett lett a mostani, nagyon tetszik a ruha fazonja, színe és, hogy milyen kis nyárias :)
    Kitartást és sok sikert kívánok a döntésekkel kapcsolatba! Átérzem a helyzeted, mert év elején én is döntéshelyzetbe kerültem ami kihatással van a jelenemre és a jövőmre. Úgy gondolom a legjobb és számomra a legjobb döntést hoztam, tudom te is így teszel majd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drága Dóri,
      Köszönöm szépen, most is olyan kedves vagy, nem tudom elégszer mondani :))
      S külön köszönöm a támogatást. Nagyon örülök, hogy Neked a lehető legjobban sikerült meghoznod a döntésedet, és én is remélem, hogy hasonlóan alakul majd itt is minden. Örülök, hogy boldog vagy és sok - sok puszit küldök Neked!

      Delete
  4. A ruha és nyakék együtt nagyon jól mutat. Tetszik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm Dalma, tündér vagy :)) puszik

      Delete
  5. Teljesen rendben van ez a szett, gyönyörű a ruha, gyönyörű a cipő is...többször kellene ezt a stílusú cipőt hordanod, akár térdnacival vagy szaggatott nacival! Szépen véknyítja a bokádat, neked ez a cipő nagyon előnyös.
    Egy valamivel nem vagyok kibékülve: ezek az arany műtetoválások... Ez is a divat egyik elfajzott csökevénye sajnos:( Kicsit emlékeztet a gyerekkorunkra, amikor a rágókban található kis papírtetkókat ragasztottuk fel a karunkra a strandon. Talán tizenévesekre jól passzol...de azért na...egy komoly nőre, aki épp élete nagy döntéseit akarja meghozni. De lehet hogy ez csak az én tetoválás iránti ellenszenvemet tükrözi. Sem az igazi, sem a műtetkót nem bírom, mert komolytalanná teszi a viselőjét, a nőkön meg hagy ne mondjam milyen hatást kelt. De mindegy nem is ez a lényeg hanem hogy a ruha gyönyörű, a nyakék is luxus, és a TAVASZ!
    Üdv. Bori

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szépen köszönöm, kedves vagy :) Külön örülök, hogy a cipő is tetszik, elég megosztó darab.
      A fémes tetoválások nekem személy szerint tetszenek, ráadásul szerintem nagyon praktikus új trend. A nagy forróságban vagy akár vízparton ugyanis sokkal kényelmesebb viseletnek bizonyulnak majd, mint a fém karkötők, gyűrűk vagy testláncok. Szóval nálam szerelem, este pedig úgyis lemosható :)

      Delete
  6. Helló-helló, nagyon nagyon jó lett ez az outfit, kedvet kaptam a maxi ruhákhoz. Ja és az arany cipőhöz is mert ebben az összeállításban nem is annyira feltűnő, mégis trendi, és nem lehet nemészrevenni:)))))
    A nagy döntésektől nem kell félni. A változás az mindig JÓ. A kedvenc filmem jut eszembe: Az Igenember! Mondj Igent mindenre. Az Igen mindig jóra vezet:))))))))) Egyébként komolyra fordítva a szót: én elhiszem hogy valami eltűnt, megváltozott...Eddig a ruhák, a divat, a fotók stb voltak előtérben, de aztán valahogy ezek kezdenek már nem is olyan fontosak lenni, nemigaz? Itt az ÉLET, ahol megannyi izgalom, akadály, döntés vár...ami mellett eltörpül az hogy most hány rucid van, milyen legyen az aznapi táska. Fontos a jó kinézet, imádok én is öltözködni, de napi szinten kb 10-20 perc alatt kell kigondolnom a divatos szettemet mert már nem jut rá több idő! Sok minden másra kell idő, a megélhetésre, a kapcsolatokra, a házimunkára stb. Hidd el ez így van rendjén. Meg fogod találni az utadat. Minden rendben lesz csak mondj IGENT:))
    Puszi. Zsó

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia drága Zsó!

      Nagyon kedves, hogy írtál, nagyon jólesik, hogy ennyire pozitívan és segítőkészen állsz hozzám, nagyon szépen köszönöm :) Igyekszem átgondolni és erőt meríteni a szavaidból. Alapvetően picit más jellegű a problémám, egyelőre úgy érzem, hogy minden lehetséges, előttem álló scenario negatív, de bízom benne, hogy hamarosan olyan lehetőségeket is látni fogok, melyek felé érdemes haladni. Maga a divat, a ruhák és a blog, - melynek nyilván alapvető velejárói a képek - továbbra is kiemelten fontosak számomra. Pici koromtól fontos ez nekem, hiszen ez a hobbim is, s én továbbra is hiszem, hogy kellő odafigyeléssel a munka - magánélet mellett magamra, a számomra fontos dolgok megélésére is kell, hogy legyen időm.
      Mindenesetre szem előtt fogom tartani az IGENt és hálasan köszönöm a segítséged ♥ sok puszi!

      Delete
  7. Nagyon jó lett! <33 xx
    Bianka

    ReplyDelete
  8. Kedves Mesi!

    Nagyon szép dolog, hogy őszintén vállalod azt is, hogy nehéz időszakon mész keresztül. Ezek a periódusok is az életünk részei. A mi részünk, ettől is többek, erősebbek leszünk. Én szintén nehéz pár hetet tudhatok magam mögött egészségi szempontból. De tudod, a hosszú kórházi napok és a sok fájdalom után a tavasszal együtt kezd az életkedvem is megjönni. Sőt, már azt tervezgetem, hogy ha kiszabadulok az otthon fogságából, milyen csini rucikban mutatom meg a világnak, hogy itt vagyok, erős vagyok és nem győzhet le semmi. Fel a fejjel! Minden jót neked!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon megindító és kemény amit írtál, és nagyon - nagyon büszke vagyok Rád innen is :) Sajnálom, hogy egészségügyi problémákkal kellett szembenézned, remélem azért semmi hosszútávú, komoly gond nincs. Szurkolok, hogy minél hamarabb meggyógyulj, de abból, amit írtál, tudom, hogy rajtad nem foghat ki semmi. S köszönöm szépen a határozott biztatást, becsszó erős leszek és merítek az energiátból - még jó, hogy nem győzhet le semmi :))
      Szívből köszönöm és tényleg minden jót kívánok Neked, sok puszival ♥ ♥

      Delete
  9. El vestido y la biker son preciosidades ... Muy guapa. Un beso

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2015/04/like-princess.html

    ReplyDelete
  10. Ezzzzzzzz:

    Eddig a ruhák, a divat, a fotók stb voltak előtérben, de aztán valahogy ezek kezdenek már nem is olyan fontosak lenni, nemigaz? Itt az ÉLET, ahol megannyi izgalom, akadály, döntés vár...ami mellett eltörpül az hogy most hány rucid van, milyen legyen az aznapi táska. Fontos a jó kinézet, imádok én is öltözködni, de napi szinten kb 10-20 perc alatt kell kigondolnom a divatos szettemet mert már nem jut rá több idő! Sok minden másra kell idő, a megélhetésre, a kapcsolatokra, a házimunkára stb.

    Erre csak azt tudom mondani, hogy együttérzek!!! Egyetem alatt shopping állandóan, táskák, cipők, fontos volt, hogy jelenek meg, mert volt rá időm reggelente csinosan elindulni arra a napi 1-2-3 órámra. Most viszont, munka alatt örülök ha reggel úgy összepakolom magam, hogy vállalhatóan teszem ki az utcára a lábam..a magassarkúim a polcon árválkodnak, mert az elsődleges szempont sajnos a kényelem és praktikusság lett.

    Mesi, ahogy olvastuk Tőleg sokszor, nagyon ambíciózus lány vagy, csak el kell indulnod valamerre, a többi pedig majd magától alakul :) sok szerencsét! pusssz!

    ReplyDelete
  11. Nagyon tetszik ez a cipő, de nekem eszembe sem jutott volna felvenni egy ilyen szetthez. Nagyon meglepődtem rajta, és először nem tetszett, de egyre jobban tetszik. :D
    Köszi, ez megint egy új élmény volt :)

    ReplyDelete
  12. Szia Mesi! Hogy már megint mennyire tuti jó lett ez az outfit!!!! Pont emiatt vállalom be én is ezt a cipőt idén tavasszal. Nekem egy ezüst színű van, hasonló, és bizony többet volt eddig a kezemben, mint a lábamon:)))) Folyton nézegetem hogy ""akkor most igen? vagy nem? Kell-e ez nekem?" De a fentebbi lány jól mondja: MONDJ IGENT mindenre:))) Ez tetszett:)
    Ajjaj...nehéz hetek, nehéz napok...az van sajnos annyi mint a szemét...:((( De ha van melletted egy ember, akinek a hátához éjjel odanyomhatod a kisírt arcodat...Akkor azt hiszem, semmi de semmi más nem számít. Tudod mire jó a divat meg a ruhák? Olyanok mint valami máz, egy páncélzat, ami elfedi a bennünk dúló hatalmas viharokat. Ezért kell hogy legalább az outftjeink rendbe legyenek. Legalább kívülről ne látszódjon, hogy belül épp most ragasztgatjuk össze a darabjainkat:)) Mindenkinek megvan az épp aktuális nyomasztó problémája. Ja és igen: mindig van olyan akinek sokkalta rosszabb mint Neked!!! Tehát ilyen szemszögből Te mindig szerencsésebb vagy:)) Itt vagyok pl én: úgy kell élnem hogy időről időre sebek jönnek ki az arcomon, és rengeteg pénzt kell költenem kezelésre, hogy utcára tudjak menni, de van hogy 2 hétig nem tudok kimozdulni (sajna ez gyerekkorom óta fennáll-táplálékintoleranciából adódik...) Elég nehéz mert amúgy meg mindenem nagyon is rendben van, és ha ez a borzalom nem lenne, már régesrég modellkednék...De úgy tűnik nem ez lett az utam, hanem más...sokkal jobb és már nem is sajnálom mert most sokkal jobban élek, jobban is keresek:)) Tehát a rosszban is van jó. S ha már szóba került az Igen ember, akkor én is mondok egy jó hivatkozást: A Brian élete utolsó pár percében hangzik: ""Always look on the bright side of life"" :)))) Üdv: Veca

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...