Monday 22 July 2013

BLACK SUMMER DRESS



Sziasztok!
Remélem szuperül telt a hétvégétek, és mindenki kihasználta ezt a gyönyörű nyári időt. Mi szombaton este még Campus fesztiváloztunk, ahol az egyik koncert végén már nem éreztem magam olyan jól, de gondoltam semmi különös, csak fáradtság, vagy egy kis porallergia, végül azonban vasárnapra belázasodtam. :( Valószínűleg megfáztam, mert estére nagyon lehűlt a levegő, de az is lehet, hogy valami vírust összeszedtem.  Lázasnak lenni rémes, az egész vasárnapot az ágyban töltöttem, nem volt semmihez energiám, nem volt étvágyam, ohhhh, szörnyű volt ez a tegnapi nap. Persze semmi okom panaszra, mert a barátom Árpi végig itthon volt velem, és leste minden kívánságomat, ráadásul anyáék is átjöttek, és hoztak nekem sok-sok finomságot, ennyi törődés mellett pedig nem is tartott sokáig ez a rosszullét, hiszen ma már sokkal jobban vagyok, nincs lázam, és az étvágyam is visszatért. :)
Remélem hamarosan visszanyerem a csúcsformámat, addig pedig jöjjön egy múlt heti összeállítás.
A ruhára a H&M leárazásokon bukkantam 3000 Ft-ért. A ruha önmagában nem mutat igazán jól, kellett hozzá egy jó öv, hogy csinos legyen. Így viszont nagyon szeretem, mert könnyed, és elegáns, egy színes cipővel pedig vidámabb a hangulata is! :)
Legyen szép estétek! Puszi!




DRESS / RUHA - H&M (3000 HUF)
NECKLACE / NYAKLÁNC - STYLE AND BLOG
SANDALS / SZANDÁL - ZARA
BELT / ÖV - ZARA
BOX CLUTCH - MANGO

No comments:

Post a Comment

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...