Saturday 20 July 2013

FESTIVAL FEELING


Sziasztooook!
Ahogy Panni tegnap már beszámolt róla, az elmúlt napokban fesztivál lázban égünk: szerdán rajtolt a debreceni Campus Fesztivál, s szombatig minden nap kilátogatunk a rendezvény területére. Rengeteg szuper koncerten vagyunk már túl: nulladik napon a Heaven Street Sevennel énekelhettük, hogy "tudom, hogy szeretsz titokban", tegnapelőtt egy hatalmasat partiztunk a Subways-zel a Rock And Roll Queenre, tegnap pedig egyik legnagyobb kedvencünk, a Tankcsapda koncertjén őrültünk meg egy kicsit.
Én az első fesztiválélményem óta - ami ha jól emlékszem 2009-ben volt, amikor is eredetileg egy kellemes Lily Allen koncertre készültem a Sziget Fesztiválra, ám végül egy hatalmas, őrült buliba csöppentem a Ska-P jóvoltából - valóságos fesztiválfüggő vagyok. Nem tudom elképzelni a nyarat fesztivál nélkül, s bár már jártam a Balaton Soundon, számomra a Sziget az etalon. Imádok mindent, amit a Sziget képvisel: a hangulatot, a hatalmas bulikat, a dübörgő zenére ébredést, a keveredő nyelveket, az internacionális népdaléneklős estéket, a sátrazást és a pihenős délelőttök dinnyeevős piknikezéseit. Egyszerűen mindent. Sajnos azonban idén nyáron nincs lehetőségem ellátogatni Európa egyik legismertebb nyári rendezvényére. Ám számomra fesztivál feeling nélkül nem is nyár a nyár, úgyhogy úgy döntöttünk, a másik, szintén évek óta örök programunkat, a debreceni Campus Fesztivált az idei évben se hagyjuk ki. Bár helyiek lévén sátrat nem húztunk, s csak délután hat körül indulunk el felfedezni a rendezvény különlegességeit, panaszra nem lehet okunk, a szervezők idén is jó munkát végeztek. Jelenleg - az épülő Nagyerdei Stadion miatt - új helyszínen, a vidámpark területén kerül megrendezése az esemény, úgyhogy a rengeteg koncertet és a különböző sátrak nyújtotta szórakozási lehetőségeket a vidámparki játékok is színesítik. A fellépők listája is igen színes: többek között a Subways, Tankcsapda, Ákos, Punnany Massif, Julia Carpenter és a Nabiha gondoskodnak a szuper hangulatról. 
A fesztiválok a divat szemszögéből nézve is igazi különlegességnek számítanak, imádom nézni a fesztiválozó fiatalok vidám és könnyed összeállításait, olykor igazán merész megoldásait. Én ilyenkor is szeretek könnyed nyári ruhákat választani, így tegnap ebben az összeállításban mentem partizni. A fodros ruhára a kínaiban bukkantam rá (Debrecen, Fórummal szemben lévő). A kirakatban lévőn túl már csak egyetlen darab volt belőle, ami mell alatt szakadt volt. Mivel könnyen megvarrhatónak találtam, megkérdeztem, hogy tudnának -e kedvezményt adni a hibás ruhára. Az eladó nagyon rugalmas volt, s az eredetileg 2800 forintos ruhát 1500 forintért hozhattam haza.
A virágos hajpántok iránti szerelmemről már korábban írtam egy bejegyzést - itt olvashatjátok el. Imádom a hatalmas, vidám és színes virágokkal szórt fejdíszeket, most mégis erre az egyszerű, de bájos hajbavalóra esett a választásom. A H&M-ben sokféle színben megtaláljátok, mindössze 1290 forintba kerül. Szintén a napokban olvashattatok egy posztot az idei nyár egyik legnagyobb őrületéről, a gyűrűk halmozásáról. Az említett cikket itt találjátok.  Panni tegnapi bejegyzésében már találkozhattok néhány különleges H&M gyűrűvel, mai fesztiváloutfitemben pedig további gyűrűszetteket mutatok Nektek. Az ujjaimon látható gyűrűket hármas és négyes csomagban vásároltam, szintén a H&M üzleteiben találjátok őket, egy csomag 1290 forintba kerül.
A karkötőmet pedig a Style and Blog webshopban, a http://shop.styleandblog.com/ oldalon vásárolhatjátok meg. Szerintünk ez az egyik legszebb ékszer a webáruházunk kínálatában, mi folyamatosan hordjuk a sajátunkat, hiszen a sportosabb és elegánsabb szetteket is remekül kiegészíti, jól mutat önmagában és arm party szettekben is. YAY!
Fesztiválozós élményeinkről további képeket instagram profilunkon is találtok, érdemes követni minket itt: http://instagram.com/styleandblog.
Én már nagyon várom a ma esti Ákos koncertet, remélem ott találkozunk! Legyen gyönyörű szombatotok, pihenjetek sokat és élvezzétek a napsütést!
Sok - sok puszi: Mesi









outfit_3.jpg
FODROS RUHA / RAFFLED DRESS - KÍNAI / NO NAME
VIRÁGOS HAJPÁNT / FLORAL HEADBAND - H&M 1290 HUF
STRASSZKÖVES KARKÖTŐ / CRYSTAL BRACELET - STYLE AND BLOG (megvásárolható itt / shop now here)
GYŰRŰK / RINGS - all from H&M
TORNACIPŐ / SNEAKERS - CONVERSE from HERVIS
Thanks for my beautiful RHINESTONED FRENCH MANICURE to VANDA VISKIPHOTOGRAPHED by OLAHBERTI

No comments:

Post a Comment

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...