Tuesday 31 May 2016

FESTIVAL HAIR STYLE - USE HAIR ACCESSORIES


A napokban épp a kiegészítőimet rendezgettem, már egy jó ideje nagy káosz volt a szekrényemben, most viszont új dobozokba raktam a nyakláncaimat, kiselejteztem azokat a gyűrűket, amik már nagyon megkoptak, és szigorúan csak azokat az ékszereket hagytam meg, amik még mindig szépen csillognak. Előkerültek a tavaly vásárolt hajdíszeim is - virágkoszorúk, kendők, kalapok, csatok, a  nyári fesztiválszezon elmaradhatatlan kellékei.  Nagyon szeretem ezeket a kiegészítőimet, mert a mindig hullámos hajamból hipp-hopp fesztiválfrizurát varázsolnak. Ebben a bejegyzésben megmutatom 2 nagy kedvencemet, kiváncsi vagyok,  Nektek melyik tetszik jobban, illetve az is érdekel, hogy Ti szoktatok-e hasonló kiegészítőket viselni egy fesztivál vagy akár egy nyaralás alkalmával?

FESZTIVÁL FRIZURA - 1 VAGY 2?
BOHO HAIRSTYLE IDEAS - 1 OR 2?


Hajmosás után Joico hajvégápolót és egy kis Aussie hajhabot használtam, majd alaposan megszárítottam  a hajamat. Fontos, hogy teljesen száraz hajon kezdjük a hullámosítást. A hullámokat most a Rowenta So Curls hajhullámosítójával készítettem el, amivel nagyon egyszerű dolgozni. 
A hullámosítás után a tincseket picit elegyengetem, a hajtöveket picit megtupírozom. Ez a lépés is nagyon fontos, mert ha nem lazítjuk a loknikat, túlságosan mű lesz a hatás. Ha megkaptuk a kívánt végeredményt, rögzítsünk egy kevés hajlakkal, és már jöhetnek is a kiegészítők.


1. VIRÁGKOSZORÚ
- 1. FLOWER CROWN - 



MORE HAIR ACCESSORIES HERE »»



2. FEJKENDŐ
- 2. BANDANA - 



MORE HAIR ACCESSORIES HERE »»



A virágkoszorút még előző szezonban vettem a H&M-ben, de idén is sok-sok gyönyörűség közül tudtok válogatni. A kendőt a Stradivariusban találtam, szintén előző nyáron. Azért szuper praktiks, mert egy dróttal van megerősítve, így könnyen formázható, tekerhető, csomózható, és sokkal jobban tartja a frizurát.
A fesztivál trendekről és kiegészítőkről már előző szezonban született egy bejegyzésünk, ami idén is hasznos lehet. Ha van kedvetek görgessétek végig, hátha idén is inspirál majd Titeket. Itt találjátok »»

No comments:

Post a Comment

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...