Friday 11 October 2013

BLACK ON BLACK

Heart It

Sziasztok!
Mi újság, hogy vagytok? Én ma szuperül, végre kipihentem magam és nagyon boldog vagyok, ugyanis szikrázó napsütésre ébredtem. Remélem még hosszú ideig marad a meleg, jó idő! 
Dél körül - bár siettem haza - beugrottunk a Fórumba is. Eredetileg csak ebédelni akartunk, a nagy rohanásban azonban teljesen elfelejtettem a kupon-ünnepeket. A bevásárlóközpontba érve olyan őrült tömeg várt,  hogy mozdulni is alig tudtunk, már  - már fojtó volt, és persze őrült meleg, úgyhogy végül nem is nézelődtem, pedig hosszú kívánságlistám van az őszi / téli szezonra. Majd legközelebb! :)
A mai outfitem a 'black on black' nevet kapta - az egyik legegyszerűbb fekete basic topomat és egy, a romániai Bady Hully Bizarre-ből vásárolt fekete cérnabundát választottam, szaggatott farmerrel. Az utóbbi időben nagyon tetszenek a lazább, ún. destroyed jeans stílusú nadrágok, ezért úgy döntöttem, hogy készítek magamnak egyet. Egy még tinédzserként Ausztráliában vásárolt, ezer éve nem használt farmernadrágomat szaggattam szét - szerintem egész jól sikerült. Ti szoktatok otthon ügyeskedni?
Sok puszi: Mesi

Heart It
Heart It


FEKETE CÉRNABUNDA / BLACK FUR LOOK-A-LIKE VEST - BADY HULLY BIZARRE, ROMANIA
FEKETE BASIC FELSŐ / BLACK BASIC TOP - ZARA
FARMERNADRÁG / DESTROYED JEANS  - old one from Australia + DIY
STATEMENT NYAKLÁNC / STATEMENT NECKLACE - STYLE AND BLOG (megvásárolható itt / shop now here >>)
FEKETE TÁSKA / ENVELOPE BAG - STRADIVARIUS (régi / old)
ROSE GOLD ÓRA / ROSE GOLD WATCH - BIJOU BRIGITTE
SZEGECSES KARKÖTŐ / SPIKED BRACELET - STYLE AND BLOG (megvásárolható itt / shop now here >>)
MAGASSARKÚ CIPŐ / GOLDEN TOE CAP HEELS - MANGO  (megvásárolható itt / shop now here >>)

PHOTOS BY OLAHBERTI


                                                                                                                               Heart It

5 comments:

  1. Mennyibe került a fekete cérnabunda? :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép vagy, Mesi ;)

    ReplyDelete
  3. Tyühh, meg nem mondtam volna, hogy ez DIY-projektes naci, eszméletlen jól néz ki! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  4. Me encantan los looks de vaqueros.
    Buen fin de semana
    http://encalcetines.blogspot.com.es/2013/10/look-top-zara-vaqueros.blog.html

    ReplyDelete
  5. Racka-juh mellény...IMÁDOM, nekem barna van, de elfogadnám ezt a feketét is, mert nagyon jó meleg.
    Puszi

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...