Tuesday 22 October 2013

WARDROBE BASICS

Heart It

Jó reggelt Babák!
Hogy vagytok? Én éppen a reggeli kávémat szürcsölgetem, végre egy napsütéses reggel, ami nem indul olyan korán - egyszerűen tökéletes. Éljen! 
Sőt, úgy tűnik, mostanában a dolgok is elkezdtek jobbra fordulni (kipp-kopp). Ezúton is köszönöm a rengeteg szeretetet és biztatást, a hozzászólásokat és leveleket, annyira édesek vagytok, hogy aggódtatok az eltűnt kiskutyámért. Szerencsére két nappal később meglett a kis szökevény. :) Ma sem tudjuk, hol töltötte azt a pár napot, elég csapzottan, megtörten és rendkívül éhesen ért haza, de azóta már jól van, sokkal bátrabb és ahogy látom, újra boldog. 
Outfit. Az utóbbi időben hajlamos vagyok túlgondolni a napi összeállításaimat, gyakran előfordul mostanság, hogy valami újra, különlegesre vágyom, és az egyszerűbb szettekben nem érzem olyan jól magam. Még az is megesett, hogy egy szettet azért nem fotóztunk le, mert túlontúl basicnek, unalmasnak éreztem ide. Aztán átgondoltam a dolgot, s ráébredtem, hogy bármilyen nagy klisé is, a kevesebb néha tényleg több, s úgy döntöttem, hogy - még ha a sokadik is a sorban - ismét egy egyszerűbb blézer - farmer összeállítást mutatok Nektek. Egyszerűen imádom ezt a kombót, nincs mit tenni. 
Legyen szép napotok, sok puszi:
Mesi


Hello there Babies,
How are you today? Me, I'm fine just slurping my coffee with milk while the sun is shining - it's the perfect morning for me I have to say. Big yay!
Anyway, it seems like things around me fall out well finally. First of all I have some great news: after two days missing my little puppy turned out. I'm so beholden to you all, thanks for all the lovely and careful messages and all your support in this case, you're so kind and I really love you all. Though we still don't know where he 's spent that 2 days (he was so hungry, dirty and broken when he he got home) or who 's brought him home, but all my family is pretty happy about his homecoming. 
Outfit. Nowadays I don't really like presenting my simple looks on the blog, I got a feeling that these blazer - jeans combos  are a little bit boring for you. I 've realized that I 'd like to show you extraordinary looks with at least one special item and ignore wardrobe basics. Well, that's the day I've changed my mind again - blazer and jeans combos belong to me and my style, love them actually so I'll try to overcome my bad feelings of being uninteresting and show you a kind of casual set again. Hope you enjoy it! :)
Have a nice day! Kisses,
Mesi

Heart It
Heart It
Heart It



Heart It

VIRÁGMINTÁS BLÉZER / FLORAL PRINTED BLAZER - ZARA (hasonló vásárolható itt / shop the same style here >>)
NARANCSSÁRGA TOP / ORANGE TOP - H&M
BOYFRIEND SZAGGATOTT  FARMER / DAMAGED BOYFRIEND JEANS - old jeans x DIY
SZEGECSES KARKÖTŐ / BRACELET WITH SPIKES - EBAY (megvásárolható itt / shop here >>)
BARNA TÁSKA / BROWN BAG - H&M
NUDE MAGASSARKÚ / POINTED HEELS - ZARA

PHOTOS BY OLAHBERTI

Heart It

5 comments:

  1. I don't comment very often, but I reallllllllllly love your style :)

    Sem Jeito Nenhum Blog

    ReplyDelete
  2. Szia! Ez ma nagyon jól siketült :) Egyébként én éppen azért szeretem blogotokat, mert nem gondoljátok túl a dolgokat és minden szett, amit bemutattok hordható !! Utálom a magazinok és stylistok szettjeit, amik szerintem úgy készülnek, hogy összekapnak néhány totál nem passzoló darabot, ráaggatják a modellre és azt mondják rá, hogy mennyire stílusos...csak éppen az utcára nem lehet kimenni benne.
    Úgyhogy, csak így tovább :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon nagyon jó szett, nincs is mit ezen variálni, úgy jó ahogy van, a nyaklánc atom szuper. A hajadat még mindig tuningolni kellene...talán több balzsam, vagy friss gyümölcsökből összeturmixolt hajpakolás...talán azzal fel lehetne éleszteni most a télen. Puszillak, szép fotók megint!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Én is szeretem a blogotokat, de bevallom nem gyakran járok ide... Valószínűleg mivel már nem nagyon hordok magassarkút, nálatok viszont javarészt ilyen outfitek vannak. Nagyon örülnék egy őszi-téli lezser outfites bejegyzésnek, vagy egy összefoglalónak, hogy mit lehetne viselni mivel. Vagy karácsonyra valami ötlet, lapos cipőhöz, csizmához? Itthon leszünk és a kislányom 5 hónapos lesz szóval nem fogok miniruhát venni, valami kényelmes de mégis csinos kellene... :(

    ReplyDelete
  5. Az előző kommenthez.... MIÉRT VAN AZ HOGY HA VALAKI SZÜL, AKKOR AZT HISZI LEJÁRT A NŐIESSÉGÉNEK MANDÁTUMA???? Akkor már nem lehet csinos magassarkút felvenni, csinosan öltözködni??? Muszáj lemenni laposra...aztán meg csodálkozik az ilyen "anyuka" hogy a férje már rá se néz, hogy bámulja a csinos nőket akik magassarkúban, elegánsan szexin járnak.. Nekem ikreim vannak, magassarkúban hordta ki őket, szülni is abba mentem és mai napig hordom, ugyanazokkal a csini ruhákkal amiket a szülés előtt hordtam, és az uram majd meg vész értem...szerintem nemsoká lesz még 2...Szóval kiakasztó ha valaki szülés után lelaposodik minden tekintetben...

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...