Thursday 24 October 2013

SKORT LOVER

Heart It


Sziasztok!
Újra nyár van - na jó, ha nyár talán nem is, szerencsére az utóbbi napokban csodás, kifejezetten meleg, nyárias időjárásnak örvendhetünk! Tegnap itt Debrecenben olyan szuper időnk volt, hogy újra a szandáljaim között válogattam. Bár igyekszem rétegesen öltözködni, s tényleg inkább harisnyát húzni, mint megfázni (még csak most jöttem ki egy komolyabb náthából), tegnap tényleg semmi szükség nem volt melegebb ruhadarabokra. Ennek örömére újra a kezembe került egyik legnagyobb favoritom, a skort.
Eredendően rajongó típus vagyok, abszolút jellemző rám, hogy ha egy étel nagyon ízlik, hetekig csak azt eszem, ha egy ruhadarabba szerelmes leszek, folyamatosan azt hordom - és ha egy fazon vagy stílus megtetszik, hát veszek belőle több színt is. Ez a rövid, szoknyára hasonlító aszimmetrikus rövidnadrág pont ilyen! Ha emlékeztek, nyáron rengeteget hordtam fehér színben. Annyira a szívemhez nőtt, hogy télre beszereztem feketében is - szerintem vastagabb fekete harisnyával és bokacsizmával is remek lesz! Eredetileg EBAY-ről rendeltem egy hasonló fazonú skortot, sajnos azonban nagyon rossz tapasztalataim voltak. Elég későn, körülbelül 5 hét után érkezett meg a termék, méretben természetesen köze sincs az eredetihez, míg a Zarás fehérem S-es, az EBAY-es verzióból L-es kellett volna. A legnagyobb baj mégis a szabásával volt - az eredetivel ellentétben az online verzió hátul extra rövid, még a megfelelő méret mellett is popsivillantást eredményez - nem is szolidat. Szóval végül lemondtam róla, és kis gyűjtögetés után beszereztem egy feketét a Zarából. Szerintem megéri, sokkal puhább és vastagabb az anyag, kényelmes és - szerintem - csinos is. Nektek van hasonló személyes tapasztalatotok? Rendeltetek végül, és ha igen, mennyire vagytok elégedettek?
Szép estét, puszi:
Mesi


Hi Dolls,
Wow, it's summertime again! Though winter is coming, here in Debrecen the weather is so hot, we're pretty happy about that. I don't really like frosty days, layering and getting cold so I'm in love with these bright, sunshiny days that re-enable me to wear shorts and strappy sandals. I really don't want to catch cold, so I'll put some stockings on next time, but today there was no need to wear them - a skort was enough.

By the way, skort. Wearing asymmetrical shorts is one of the most popular trends since Zara made these amazing skorts. The fact is, I'm in love with them actually, you can see many looks with my white one too. After falling in love with that white skirt I've decided to buy the same in black as well. But it was so expensive at Zara stores, so first of all I've ordered a similar one from EBAY. I had to wait for my package about 5 weeks, and I was really disappointed when I finally got it. The style and material were really bad, moreover it was much shorter than the one from Zara. I didn't like it anyway. So I went back to Zara and grabbed one in black - it was the best decision I could make! I love it! And I think it will be great for winter with black stockings and boots too. Can't wait to creat some fall / winter looks with my new skort.
Do you have any experiences with skorts? Do you like them actually?
Have a good night! Kisses,
Mesi




Heart It
Heart It
Heart It
Heart It
Heart It
FEKETE MŰBŐR DZSEKI / FAUX LEATHER JACKET - SHEINSIDE (megvásárolhatod itt / shop now here >>)
FEKETE RÖVIDNADRÁG / BLACK SKORT - ZARA (hasonlót vásárolhatsz itt / shop similar here >>)
KÉK BASIC TOP / BLUE BASIC TOP - H&M
VIRÁGOS NYAKLÁNC / STATEMENT NECKLACE - ZARA
ROSE GOLD ÓRA / ROSE GOLD WATCH - BIJOU BRIGITTE
NUDE BORÍTÉKTÁSKA / NUDE CLUTCH BAG - ZARA
KARKÖTŐK / BRACELETS - STYLE AND BLOG (hasonlót vásárolhatsz itt / shop similar here >>)
MAGASSARKÚ SZANDÁL / STRAPPY HEELS - ZARA

PHOTOGRAPHED BY OLAHBERTI

14 comments:

  1. Szuperül áll Mesi az új hajszín!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drága vagy Kriszti, nagyon szépen köszönöm :)

      Delete
  2. szia! Én folyamatosan rendelek ebayről. 36-os a méretem nekem is, de ebayről m-es, l-es kell. Csak jó tapasztalataim vannak és minden szuper, amit rendeltem. 3-4 hét alatt megjön minden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Elképzelhető, hogy az adott termékkel / eladóval volt csak baj, ezt leszámítva nekem is minden ebayről rendelt termékem jó lett és szeretem is őket.

      Delete
  3. ui: egyébként, mindegyik eladó tesz fel size chartot.. mindenki tudja, hogy a kóreai, kínai méretezés sokkal kisebb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) nem a mérettel volt a legfőbb baj, hanem azzal, hogy sokkal rövidebbre van vágva a fenékrésznél, mint kellene. S még ha egyébként a méret jó is lett volna,túl kihívó a szabás.

      Delete
  4. Hajszín...NAGYON JÓ...VÉGRE...csak őrizd meg ezt mostmár és nehogy átmenjen narancsba...Minden tökéletes, puszika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én az előzőt is szerettem, nem kizárt, hogy egyszer meggondolom magam és újra a világosszőke mellett teszem le a voksomat :) De köszönöm, örülök, hogy tetszik!

      Delete
  5. Nagyon szép a hajad!

    ReplyDelete
  6. Szia Mesi, nagyon jók a ruháitok, imádom az összeset, minden kiegészítőt, cipőt, mindent. Egy számomra nagyon fontos kérdésem lenne és bízom benne hogy meg tudod válaszolni.
    Szóval már régóta marcangolom magam hogy belekezdjek a blogolásba és divatblogot csináljak, szeretek ruhákat tervezni, rajzolni is, a családban több profi fotós is van, szóval a fényképezős része is megoldott lenne. MÉGIS visszatartanak ezek a gondolatok: BÁRKI LÁTHAT, nem tudni ki figyel, tele a világ perverz idiótával, felhasználhatják a fényképeimet amin én vagyok, akárhol megjelentethetik. Folyton arra gondolok, hogy undorító emberek ( perverz ocsmány férfiak..)nézegetik majd, lementik a gépükre stb... A facebook-on se vagyok fenn és semmi ilyesmi oldalon. Normál ruhákat mutatnék be, mint Ti, egyedi varrású cuccokat is stb mégis tartok a fent leírtaktól.... Nem vagyok bányarém, sőt, sajna nem sajna pont olyan vagyok akit észrevesznek nagyon is....csak az a baj hogy félek hogy nemnormális emberek is észrevesznek majd.
    Ti ezt hogy kezelitek?? Voltak már rémísztő gondolataitok emiatt. Hogy többezren néznek Titeket, tudják hol laktok, nem is olyan nehéz megtalálni benneteket...tele a világ aberrált alakkal...
    Szóval légyszi mondjál valamit ezügyben, nem vagyok üldözési mániás, sem idegbeteg, csak egy hétköznapi lány aki elgondolkozott és megrémül a következményektől...ugyanakkor szerintem tök igényes blogot tudnék csinálni,,,szóval tépelődöm.
    ELőre is köszönöm ha hozzászólsz:) Puszillak,

    ReplyDelete
  7. Como siempre estupenda, un saludo

    ReplyDelete
  8. Me encanta tu blog y tu estilo, besitos

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...