Tuesday 29 October 2013

HELLO LOVELY TARTAN




Heart It

Heart It 

FELIRATOS PÓLÓ / UNICORNS ARE LAME T-SHIRT - SKIP N' WHISTLE (megvásárolható itt / shop now here >>)
SKÓTKOCKÁS SZOKNYA / TARTAN SKIRT - NEW YORKER (3995 HUF)
MŰBŐR KABÁT / BIKER JACKET - SHEINSIDE (megvásárolható itt / shop now here >>)
TŰZPIROS TÁSKA / RED CLUTCH BAG - ZARA 
ARANY NYAKLÁNC / GOLDEN NECKLACE - CHOIES (megvásárolható itt / shop now here >>)
ARANY ÓRA / GOLDEN WATCH - STYLE AND BLOG 
SZEGECSES KARKÖTŐ / SPIKED BRACELET - STYLE AND BLOG (megvásárolható itt / shop now here >>)
'LOVE' GYŰRŰ / 'LOVE' RING - STYLE AND BLOG (megvásárolható itt / shop now here >>)
LAKK MAGASSARKÚ / BLACK HIGH HEELS - ZARA

PHOTOGRAPHED BY OLAHBERTI




9 comments:

  1. Nagyon jó a póló! :) Meg egyébként az egész outfit nagyon jó, a szoknya is dögös, és keresgéltem is, hogy kéne valami jó kis kockás nadrág vagy szoknya.
    Csini vagy Mesi! ;)
    Pólót milyen méretben rendeltél? Milyen anyagból van? Köszi :)
    Puszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nagyon - nagyon szépen köszönöööm! Szerintem ez a szoknya remek áron van, és megfogott, hogy nem túl mini. Szeretem. Szerintem jól kihasználható darab lesz, biztosan fel fogom venni lapos cipővel, esetleg tornacipővel is.
      Póló nagyon puha pamut anyagból van, élőben még jobban tetszett, mint a képen. S-est rendeltem.

      Sok puszi, szép estét Neked:
      Mesi

      Delete
  2. Mesi, nagyon tetszik ez az outfit :)
    Én még egyenlőre csak barátkozom ezzel a stílussal, de ahogy megláttam ezt az összeállítást, mondjuk egy skót kockás nadrágot én is kipróbálnék magamon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik, olyan jó ezt olvasni :) Van egy csodaklassz nadrág a Zarában, én azzal szemeztem, de elég borsos az ára, úgyhogy inkább ezt a szoknyát választottam. Remélem megtalálod a Neked tetszőt, szerintem szuper jó ez az új trend!

      Puszillak<3

      Delete
  3. szia Mesi! amikor begöndöríted a hajad, hogy szoktad? mivel? hajvasalóval, vagy sütővel,hány cm-essel? vagy csavaróval? Egyszer megmutathatnád képeken, nem roncsolja a hajad? és Panni hogyan szokta? köszii, puszii :))

    ReplyDelete
  4. Szuper a szoknya! Gondoltam rá, hogy varrok egy skót kockás szoknyát, csak szűket szerettem volna, de most lehet, hogy inkább ilyen szabás választok, amilyen a Te szoknyád!

    ReplyDelete
  5. Ahogy pörgettem a képeket, azt vártam hogy ez a szoknya valami külföldi webshopról van és jó drága volt... és nem! :)) Nagyon szuper szett.

    ReplyDelete
  6. Hola Panni y Mesi¡¡¡ Hace unos días he descubierto vuestro blog, y ya lo he visto todo entero. He de daros la ENHORABUENA por vuestro trabajo en el blog, me ha encantado todo. Vosotras dos tenéis mucho estilo y sois guapísimas, a partir de ahora soy vuestra seguidora del blog y fan absoluta. Me ha encantado vuestro piso, la decoración, todos todos vuestros outfit. Besos para las dos desde España.

    ReplyDelete
  7. Ezt a szoknyát már én is kinéztem magamnak, bár már van egy skót kockás rakott szoknyám, de a Joy napokon erre fogom beváltani a New Yorker kuponomat. Szuper összeállítás ismét!
    Zsu

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...