Thursday 10 October 2013

RUSH HOUR

Heart It

Heart It

Heart It

Sziasztok! Most értem haza, reggel óta úton vagyok, tele teendőkkel. Már olyan sok mindent kellett észben tartanom, hogy listát írtam :D,  de mindent sikeresen elintéztem, így most jöhet a jól megérdemelt pihenés. Persze előtte még szerettem volna megmutatni Nektek ezt a posztot, még hét elején készültek a képek, akkor még csodás napsütés volt, most bezzeg vacogunk a hidegtől és az esőtől. Jut eszembe eső... Mesóóó, itt maradt nálunk az esernyőd! :))) Itt járt ma Mesi és Lindu, sajnos csak pár percig tudtunk csacsogni, mert nekik is sietniük kellett, de jó volt picit kizökkenni, jövő hétre pedig már tervezünk egy becsületes baráti összejövetelt! :)
Remélem jól vagytok, aki pedig a kuponnapokra készül, jó vásárlást a hétvégére! Pusziiii

Heart It

Heart It

Heart It

Heart It

Heart It

Heart It

Heart It


TOP - H&M
DZSEKI / JACKET - MANGO
ING / SHIRT - EBAY
KARKÖTŐ / BRACELET - STYLE AND BLOG
NYAKLÁNC / NECKLACE - LROX
FARMER / JEANS - H&M
CIPŐ / SHOES - BERSHKA
TÁSKA / BAG - MANGO

4 comments:

  1. Very pretty dear <3

    Can u like my pic? >> http://on.fb.me/15qd4Cg

    ReplyDelete
  2. Hol készültek a képek? Amúgy nagyon jók:-)

    ReplyDelete
  3. Kimaradt, hogy mi honnan van. :) Nagyon csinos szett! Érdekelne, hogy hol vetted a táskát? Előre is köszönöm! :)

    ReplyDelete

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...