Friday 10 May 2013

HAPPY BUBBLES

akep2.jpg


Sziasztok!
Végre péntek, hurrá! Őszintén szólva rég vártam ennyire a hétvégét, s bár az időm nagy részét tanulással, házi dolgozat és prezentáció - készítéssel fogom tölteni, jó lesz egy kicsit hazautazni újra. Ám még mielőtt elhagynám Debrecent, tervezek egy gyors shopping - túrát, remélem nem felejtettétek el, hogy ma indul a JOY NAPOK! Mától egészen vasárnap estig kedvezményesen vásárolhattok a májusi Joyban található kuponoknak köszönhetően. Már nagyon régóta szeretnék egy fehér, rövidebb szárú Converse cipőt, úgyhogy suli után az első dolgom lesz beváltani egy -20%-os kupont. Ti készültök már az idei Joy napokra? Mik vannak a kívánságlistátokon?

A képekre fordítva a szót, a bemutatott outfitet tegnap viseltem. A tegnapi napom hivatalosan is szabadnapnak indult, hetek óta tervezzük már, hogy a baráti társaságunkkal ellátogatunk a hajdúszoboszlói strandra. Mivel az esti edzést nem akartam kihagyni, már reggel fél hétkor elindultam az edzőterembe, előbb egy kis erősítésre, majd egy óra spinningre. Nem vagyok valami koránkelő típus, ráadásul későn is feküstem le, úgyhogy amikor kiderült, hogy a felhős idő miatt nem tudunk strandolni, azonnal bezuhantam az ágyba. Ovis korom óta nem aludtam délután, hahh, vissza kellene szokni rá, annyira jó volt :))
Az összeállításban látható fehér szoknya szintén boohoo.com - os szerzemény, a már bemutatott barackvirágszínűn túl fehérben is lecsaptam rá.  Nagyon tetszenek ezek a buborék - fazonú szoknyák, szerintem rengeteget fogjátok még látni a blogon. Másik nagy szenvedélyem idén nyáron a strappy szandálok, szerintem nagyon csinosak és kényelmesek is, legalábbis ez a klasszikus barna darab nagyon jó választás volt.
Gyönyörű napot kívánok Nektek, s előre is jó pihenést,
Mesi

akep5.jpg

akep6.jpg

akep10.jpg

akep11.jpg

akep7.jpg

akep0.jpg

akep9.jpg

akep3.jpg

outfit_3.jpg
FARMER ING / DENIM SHIRT - STRADIVARIUS
FEHÉR SZOKNYA / WHITE SKIRT - BOOHOO (megvásárolható itt / shop here)
TÁSKA / METALLIC CLUTCH - INVUU LONDON (megvásárolható itt / shop here)
MAGASSARKÚ SZANDÁL / STRAPPY SANDALS - STRADIVARIUS
NYAKLÁNC / NECKLACE - EBAY (megvásárolható itt / shop here)
GYŰRŰK / RINGS - H&M
KARKÖTŐK / BRACELETS - H&M | STRADIVARIUS | LROX
ÓRA / GOLDEN WATCH - STYLE AND BLOG
[PHOTOS BY OLAHBERTI]

No comments:

Post a Comment

A megjegyzések moderálás után válnak láthatóvá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...